איך מגיעים למצב שבו יוצאות מקרמה+ למעלה מ-125,000 עוגיות האוסברנדט בפחות משנה? ובכן, זה התחיל ברצון לפנק את הלקוחות שלנו, כשבנוסף להזמנה, צירפנו לארגז כמה עוגיות האוסברנדט קטנות כדי להפתיע. 

עד מהרה, התחלנו לקבל יחד עם הביקורות הטובות על הקפה, גם ביקורות מהללות על העוגיות ששלחנו כמתנה. גם מי שמעולם לא הזמין את העוגיות הקטנות והשובבות של האוסברנדט, גילה שהתוספת הקטנה והשוקולדית ליד הקפה מענגת הרבה מעל למצופה. 

אז כולם מסכימים שמהיום שהגיעה עוגיית השורטברד של האוסברנדט לקרמה+, יש סביבה דיבור, ו"יום עוגיות המזל" הוא תירוץ לחגוג אותה, ולהבין בדיוק מה כל כך מיוחד בה. במהלך "חרבות ברזל" יצאו מקרמה+ עשרות אלפי עוגיות בתרומה לחיילים ולחיילות שלנו בחזית, כדי שגם להם יהיה קצת מתוק ליד הקפה (שנשלח גם הוא בתרומה).

אז כולם מסכימים שמהיום שהגיעה עוגיית השורטברד של האוסברנדט לקרמה+, יש סביבה דיבור, ו"יום עוגיות המזל" הוא תירוץ לחגוג אותה, ולהבין בדיוק מה כל כך מיוחד בה.

בונוס - מתכון בהשראתה (המתכון המקורי שמור בהאוסברנדט!).

מי את, עוגיית האוסברנדט?

עוגיית האוסברנדט היא עוגיית שורטברד/ביסקוטי חמאתית, שוקולדית וקטנטנה (2.5 ס"מ) אבל כל כך מפוצצת בטעמים, שכל מי שטועם אותה פשוט מתמכר.

כל עוגייה ארוזה בנפרד באריזה אלגנטית ששומרת על הטריות ועל הסטייל, צבעה כהה והיא פריכה מאוד, ואין מצב להסתפק באחת. או בשתיים. או בשקית של 250 גר'. אז לבקשת הקהל - אפשר לרכוש אותן גם בשקית של קילו. 

מתכון לעוגיית שורטברד שוקולד מהממת

כאמור, המתכון של עוגיית הפלא סודי ושמור בהאוסברנדט, אבל מאי שלנו הצליחה להגיע לתוצאה קרובה מאוד וטעימה מאוד!

מצרכים:

  • 200 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות
  • 100 גרם אבקת סוכר
  • 1 ביצה L
  • 240 גרם קמח 
  • 100 גרם קקאו
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1/2 כפית מלח

אופן ההכנה: 

  1. במעבד מזון - לשִׁים חמאה, אבקת סוכר, מלח ותמצית וניל עד שהתערובת קרמית וגמישה. אם עובדים ידנית, אפשר לרכך את החמאה לפני הערבוב.
  2. מוסיפים קמח וקקאו ומערבבים לתערובת פירורית
  3. מוסיפים ביצה ומעבדים בפולסים קטנים עד שהבצק אחיד
  4. מניחים את הבצק על ניילון נצמד ומגלגלים לצורת נקניק
  5. מכניסים את הבצק למנוחה של כחצי שעה במקפיא כדי שיהיה נוח לעבוד איתו
  6. לאחר ההקפאה, חותכים פרוסות בעזרת סכין ומניחים על תבנית עם נייר אפייה
  7. אופים ב-160° כ-20-25 דקות עד להזהבה 
  8. מוציאים מהתנור ומניחים לעוגיות להתקרר
  9. מתמוגגים לצד קפה מעולה